English

علی میرزاپور:

وکلا با احساس مسئولیت در پویش «باز هم زندگی» مشارکت کردند

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل گفت: جمعی از همکاران ما در مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل در قالب پویش بازهم زندگی با اهدای خون خود در این حرکت خداپسندانه مشارکتی فعال داشتند.

وکلا با احساس مسئولیت در پویش «باز هم زندگی» مشارکت کردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی میرزاپور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیلدر حاشیه مراسم اهدای خون وکلای مرکز اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه غفران الهی را که فرصت روزه‌داری و انس با ربوبیت برای همه ما انسان‌ها فراهم شده تبریک می‌گوئیم و امیدواریم در این روزهای پایانی این ماه عزیز از برکات و فیوضات آن بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به برنامه کشوری تحت عنوان پویش «باز هم زندگی» با هدف اهدای خون وکلای مرکز با رغبت و انگیزه و در این شب ارزشمند در پایگاه انتقال خون اردبیل حاضر شدند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مساعدت و خیرخواهی جامعه وکلا به شکرانه سلامتی و عافیت اسباب رضایت و جلب نظر الهی را فراهم آورد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل افزود: فراخوان پویش «باز هم زندگی» به مناسبت ماه مبارک رمضان و در روزهای سخت کرونایی که بیماران نیازمند به خون چشم‌انتظار مساعدت همنوعان خود بودند، منتشر شد و ما نیز در راستای عمل به برنامه‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این اقدام مبارک شرکت کردیم.

میرزاپور گفت: وکلای مرکز قوه قضائیه استان اردبیل در همه برنامه‌ها و آئین‌های ملی و مذهبی سعی می‌کنند در کنار سایر اقشار جامعه مشارکتی فعال داشته باشند که در این پویش کشوری نیز مرکز وکلای اردبیل پیشقدم بوده و امشب توانستیم ادای دین کوچکی نسبت به همنوعان خود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در کنار این اقدام معنوی در روزهای منتهی به عید سعید فطر کمک‌های مادی و معنوی مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل در قالب طرح مومنانه و با تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی به دست نیازمندان می‌رسد که از نیمه اول رمضان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مادی وکلا در این زمینه با مشارکت بسیج حقوقدانان استان اقدام شده است.

خیرخیرخواهی وکلا زبانزد عام و خاص است

نائب رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: خیرخواهی و نیک‌اندیشی وکلا در همراهی با نیازمندان جامعه نه تنها زبانزد عام و خاص است بلکه یک حرکت ماندگار محسوب می‌شود.

فردین جعفری اظهار کرد: امشب به میمنت ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر در عمل به آیه شریفه «مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً» وکلا با حضور در پایگاه انتقال خون اردبیل سعی کردند به یاری بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر جامعه وکلای استان اردبیل همواره در فعالیت‌های اجتماعی و نوعدوستانه در خط مقدم مشارکت و ایثارگری قرار داشتند که این بار نیز همزمان با ماه مبارک رمضان این فعالیت‌ها به صورت چشمگیر در حال انجام است.

نائب رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به عنوان روز غلبه انسان بر هوای نفس و پاداش معنوی یک ماه بندگی الهی تصریح کرد: به میمنت این ایام وکلای مرکز اردبیل با مشارکت بسیج حقوقدانان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مادی در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی کرده تا از این طریق یاریگر همشهریان خود باشند.

جعفری گفت: همه این فعالیت‌ها بیانگر احساس مسئولی اجتماعی جامعه وکلاست که به یقین نمونه‌هایی از آن را در گذشته شاهد بودیم و با استمرار آن انتظار می‌رود ادای دینی هرچند اندک در قبال به هموطنان‌مان انجام داده باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه