English

حجت‌الاسلام مهدی ستوده:

رزمایش ضیافت همدلی در اردبیل برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت:هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی است.

رزمایش ضیافت همدلی در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» در سطح استان خبرداد و گفت:رزمایش «ضیافت همدلی»  هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان جامعه در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی  حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی است که بسته‌های معیشتی از محل موقوفات مرتبط، بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان اردبیل خریداری و بین مددجویان در شهرهای مختلف استان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: رزمایش ضیافت همدلی به‌منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه با ترویج روحیه انفاق و نوع‌دوستی اجرا می‌شود.

ستوده گفت: در راستای اجرای رزمایش ضیافت همدلی بسته‌های غذایی شامل  گوشت مرغ، برنج، سویا، روغن، پنیر، خرما و... در قالب بسته‌های معیشتی بین مددجویان توزیع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه