English

در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای ضروری حمل و نقل مسافری برونشهری

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای ضروری حمل و نقل مسافری برونشهری خبر داد.

رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای ضروری حمل و نقل مسافری برونشهری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی رحمانی رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از اجرای دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی در بخش حمل ونقل برونشهری از همان ابتدای شروع برنامه کنترلی مقابله با ویروس کرونا با همکاری ونظارت مراجع ذیربط خبر داد.

مهدی رحمانی گفت: بر اساس آمارهای مستند و مورد تایید مراجع رسمی کشور به دلیل شرایط خاص ناشی از انتشار ویروس کرونا بخش  حمل و نقل مسافر جاده ای با کاهش شدید 70 درصدی فعالیت ها مواجه شد به گونه ای که بسیاری از سرویس های جاده ای لغو و یا با حداقل تعداد مسافر در هر اتوبوس با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله گذاری  انجام می پذیرد.

وی افزود: به لحاظ این شرایط شرکت‌های حمل و نقل مسافر جاده ای جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا و مشمول بسته های حمایتی جهت جلوگیری از تعطیلی وامکان استمرار فعالیت قرار گرفته اند.

وی اشاره کرد: مراجعه به آمار مستند روزانه تردد ناوگان از جاده های استان و همچنین مسافران ورودی وخروجی به پایانه مسافربری بندرعباس صحت این امر را به آسانی به اثبات می رساند.

رحمانی با اعلام اینکه فضا های عمومی پایانه های مسافر بری بندرعباس، تحت نظر سازمان بار و مسافر شهرداری اداره    می شوند، گفت: دستورالعمل های بهداشتی مرتبط به فضاهای عمومی و پرتردد در پایانه مسافربری از جمله گندزدایی و ضد عفونی مکان های پرتردد و ناوگان ورودی توسط شهرداری و با نظارت مراجع ذیربط انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه