English

به همت انجمن صنفی مدیران رسانه های استان همدان افتتاح شد:

مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان

مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان به همت انجمن صنفی مدیران رسانه های استان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.

مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، مرکز نیکوکاری رسانه با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، استاندار همدان و مدیر کل ارشاد استان و جمعی دیگر از مسئولان ارشد استان افتتاح شد.

انجمن صنفی رسانه 2

محمد رضا بیاناتی، نماینده انجمن صنفی مدیران رسانه های استان همدان در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری رسانه که به همت انجمن صنفی مدیران رسانه های استان همدان برگزار شده بود، ضمن تبیینی کوتاه بر قدمت و تاریخ همدان، یادآور شد: همدان شهری است که سابقه ای 400 ساله در کسب عنوان  پایتختی تاریخ و تمدن را داراست و شهریت آن را به یاد می سپارد.

بیاناتی با اشاره به امر نیکوکاری و جایگاهی که این موضوع در میان مردمان همدان دارد، خاطرنشان کرد: در این شهرجمعی از بزرگان همچون آیت اله آخوند ملاعلی همدانی، آیت اله مدنی، آیت اله نجفی و ...  زمان خود را صرف امور خیر و نیکوکاری کرده اند.

وی از همدان به عنوان شهردارالمجاهدین نام برد و افزود: همدان بیش از 8 هزار شهید را تقدیم  انقلاب و اسلام کرده است، اینجا شهری است که یار شهید حاج قاسم سلیمانی (شهید همدانی) در آن مدیریت کرده است، اینجا شهری است که مقام معظم رهبری از عبارات شهیدان آن همچون شهید چیت سازیان، مطالبی را یاد می کنند و شهری است که خود را مزین به نام سردار سلگی، شهید خوش لفظ وشهیدانی کرده است که مقام معظم رهبری از ایشان به نیکی یاد کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر خصوصیات مطرح و برجسته استان، عنوان کرد: از ویژگی های مردمان این دیار فعالیت های خاص و خیرخواهانه ای است که توسط گروه های مختلف حاضر در آن انجام می شود و همواره از جایگاهی والا برخوردار بوده است.

نماینده انجمن صنفی مدیران رسانه های استان همدان به اهمیت رسانه و نقش رسانه در استان پرداخت و یادآور شد: استان همدان از استان های رسانه ای کشور است که تاثیرگذاری مطلوبی را در کشور عهده دار است.

انجمن صنفی رسانه

بیاناتی افزود: استان همدان دارای 3 روزنامه فعال است که به صورت استانی و منطقه ای فعالیت می کنند،  تراکنش بالای خبری در خبرگزاری های آن، پایگاه های برخط خبری که از نخستین ها در کشور هستند و همینطور هفته نامه ها، ماهنامه ها و فصلنامه ها و گاهنامه هایی که محتوای آن ها برجسته تر از حوزه استانی است، نشان ازاهمییت رسانه و پرداختن به آن در این استان دارد.

وی به جمع 3 هزار نفری رسانه ای استان  اشاره کرد و گفت: از نکات برجسته رسانه در این استان، فعالیت 4 تشکل رسمی رسانه است که این اتفاق را درکمتر استانی دیگر شاهد هستیم.

مجموعه فعالین رسانه ای انقلابی، خانه مطبوعات استان، بسیج رسانه و تشکلی که اخیرا با همکاری اداره کارتعاون و رفاه اجتماعی استان، اداره ارشاد و راهنمایی های معاون سیاسی استاندار به نام انجمن صنفی مدیران رسانه های استان تشکیل شده است، چهار تشکلی هستند که بدان اشاره شد.

وی از 3 هدف اصلیِ انجمن صنفی کارفرمایی میدران رسانه های استان همدان نام برد و گفت: دفاع از حقوق رسانه های استان، مدد و یاری رسانی به معیشت و اقتصاد جامعه رسانه ای استان و ارتقای سطح آگاهی و داده های رسانه هایی در کنار دیگر تشکل های رسانه ای استان، رویکرد این انجمن صنفی را نسبت به حوزه رسانه شکل می دهد.

نماینده انجمن صنفی مدیران رسانه های استان در پایان عنوان کرد: این مرکز نیکوکاری کاملا مردمی است وامید که مرکز  نیکوکاری رسانه با توجه به سیاست های ارشاد خواهد توانست  قدم های موثری را جهت امور خیرخواهانه بردارد

انجمن صنفی رسانه 1

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه