English

رضوان سلماسی:

ایجاد محور فرهنگی و گردشگری با جانمایی بوستان مشاهیر در پارک فدک

​ رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ایجاد بوستان مشاهیر در همدان، گفت: دلیل جانمایی در منطقه مشخص یاد شده، ایجاد محور فرهنگی و گردشگری بوده است.

 ایجاد محور فرهنگی و گردشگری  با جانمایی بوستان مشاهیر در پارک فدک

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضوان سلماسی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در نشست بررسی وضعیت ایجاد بوستان مشاهیر همدان با اشاره به  ایجاد محور فرهنگی و گردشگری در مناطق کمتر برخوردار شهر گفت: دلیل جانمایی بوستان مشاهیر در پارک فدک واقع در بلوار آیت‌الله نجفی  در راستای ایجاد محور فرهنگی و گردشگری بوده است.

وی افزود: بوستان مشاهیر در بوستان فدک واقع در منطقه چهار مدیریت شهری همدان ایجاد می‌شود.

رضوان سلماسی اظهار داشت: طراحی و اجرای مناسب بوستان مشاهیر در حال انجام است و در فضایی مناسب با بهره گیری از ایده های برتر اجرا می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت تصویرسازی و اجرای سردیس و تندیس مفاخر و مشاهیر همدان در این بوستان گفت: در طراحی و اجرای سردیس‌ها و تندیس‌های بوستان مشاهیر از اساتید، صاحب‌نظران و صاحبان فن این حوزه استفاده می شود.

وی افزود: با طراحی کاربری‌ها و فضاسازی متناسب با اهداف فرهنگی و گردشگری در این محور، توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر و استفاده از ظرفیت ‌های موجود با هدف بهره‌مندی حداکثری شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی تحقق می یابد.

سلماسی اضافه کرد: همچنین با توجه به تخصصی بودن این بوستان ضروری است زیرساخت ها بر اساس نوع نیاز تامین و ایجاد شود.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه بوستان مشاهیر باید تابستان امسال به بهره برداری برسد، گفت: با توجه به اقدام های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در شناسایی و تصویرسازی مشاهیر منتخب و توجه شهرداری منطقه چهار در طراحی بوستان، انتظار داریم مطابق با زمان‌بندی اعلام ‌شده از سوی شهرداری، شاهد افتتاح بوستان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر