English

ظهر امروز؛

کارگروه هماهنگی پیشگیری و اطفای حریق برگزار شد

کارگروه هماهنگی پیشگیری و اطفای حریق ظهر امروز در حضور مدیرکل، معاونین و رئیس بخش‌های مختلف اداره‌کل منابع طبیعی استان قم برگزار شد.

کارگروه هماهنگی پیشگیری و اطفای حریق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، کارگروه هماهنگی پیشگیری و اطفای حریق ظهر امروز در حضور مدیرکل، معاونین و رئیس بخش‌های مختلف اداره‌کل منابع طبیعی استان قم در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ علی درودیان دستورات جلسه گذشته را مطرح و مصوبات را از اعضا پیگیری نمود.

سید محمد تقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در این جلسه تاکید کرد: باید یک تیم برای اطفای حریق از پیش شناسایی و با کارت مخصوص مشخص شوند و همچنین با برگزاری جلساتی با آتش نشانی آموزش‌های لازم به این افراد داده شود و به صورت ماهیانه و یا سه ماهه این افراد امتیازبندی شوند.

رائد کمالی معاون آبخیزداری اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم ، با اشاره به دستور مدیرکل منابع طبیعی مبنی بر لزوم تهیه لباس مخصوص عملیاتی برای اطفای حریق، مطرح کرد: علاوه‌بر مزیت‌های لباس‌های عملیاتی، پوشیدن کاور در زمان اطفای حریق موجب می‌شود مردم بدانند افرادی از منابع طبیعی برای حمایت و اطفای حریق آمده‌اند و تشویقی برای بومی‌ها خواهد بود.

محمد رمضانی رئیس اداره طرح و برنامه اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به اینکه نتوانستیم از صندوق توسعه ملی برای تهیه آتش‌بر و تجهیزات استفاده کنیم، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از بخش حفاظت اعتبار 45 میلیون تومان برای خرید آتش‌بر دریافت کردیم.

سید ابوالفضل موسوی معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم نیز با اشاره به تهیه 400 بیل آتش‌بر با اعتباری حدود 44 میلیون تومان، اذعان کرد: به منظور تهیه پک مواد غذایی در زمان اطفای حریق تن¬خواهی در اختیار فرمانده عملیات قرار خواهد گرفت.

 حمیدرضا زمانی رئیس اداره آموزش و ترویج اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با بیان اینکه نگاه ما در اینگونه فعالیت‌ها به صورت فراگیر است، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت ما به صورت بخش به بخش خواهد بود تا بتوانیم تمام دهیاری‌ها و روستاها را پوشش داده و آموزش‌های لازم در بخش‌ها را انجام دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه