English

در صورت تداوم عدم رعایت فاصله اجتماعی؛

کرمانشاه در روزهای آتی جز استان‌های قرمز کرونا قرار می‌گیرد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن هشدار بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه گفت: در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی در سطح شهر، کرمانشاه به وضعیت قرمز نزدیک می‌شود.

کرمانشاه در روزهای آتی جز استان‌های قرمز کرونا قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،‌ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر اینکه بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه زمینه خطر همه‌گیری کرونا در سطح جامعه را بالا می‌برد، ابراز داشت: با شناسایی ۸۶ مورد جدید بیماران مبتلابه کرونا که ۹ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۷۷ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی طی روز گذشته بوده است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۲۶۳۵ نفر رسیده که متأسفانه از این تعداد، ۸۷ نفر جان‌باخته‌اند.

وی خاطرنشان از مجموع تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه در روز گذشته ۶۶۳ نفر جزو بیماران بستری و ۱۹۷۲ نفر نیز جزو بیماران سرپایی بوده‌اند و درمجموع با انجام ۳۹۵ نمونه آزمایش‌شده در روز گذشته، تاکنون ۱۲۰۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان کرمانشاه انجام‌شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشدار داد: بالا رفتن ناگهانی آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان کرمانشاه در طی روزهای آتی خطر اعلام وضعیت قرمز و قرنطینه را افزایش خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی