English

معاون استاندار کرمانشاه:

کوتاهی در حفظ سلامت مردم بخشودنی نیست

محمدابراهیم الهی تبار در جلسه کارگروه سلامت کرمانشاه با اشاره به خطر کرونا برای سلامت جامعه تأکید کرد: فرمانداران به‌طورجدی و با حساسیت باید مانع کاشت سبزیجات و صیفی‌جات با فاضلاب خام شوند.

کوتاهی در حفظ سلامت مردم بخشودنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه سلامت کرمانشاه بابیان اینکه جامعه در شرایط حساس مقابله با کرونا قرار دارد افزود: در این شرایط نباید اجازه داد که موضوعات و مسائل دیگری به کمک کرونا بیاید و سلامت مردم را دوچندان تهدید کند.

وی بابیان اینکه شرایط امسال و بیماری کرونا در کرمانشاه حساسیت مضاعف را می‌طلبد تأکید کرد: هرگونه کوتاهی دستگاه‌ها و مسئولان در مقابله با کاشت سبزیجات و صیفی‌جات با استفاده از فاضلاب خام نابخشودنی است و مسئول مربوطه باید پاسخگوی کوتاهی خود باشد.

الهی تبار با اشاره به‌سختی شرایط مدیریت بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: نظام دو راه بیشتر برای مقابله نداشت؛ یا باید راه قرنطینه کامل را انتخاب می‌کرد و یا باید جامعه را رها می‌کرد ولی راه مدیریت بیماری و ادامه زندگی مردم را برگزید.

وی افزود: اگرچه وضعیت کرمانشاه با اقدامات هوشمندانه و مدیریت که در قبال کنترل بیماری کرونا صورت گرفته مطلوب شده اما نباید اجازه بازگشت پیک اپیدمی و دوچندان شدن تهدید سلامت مردم داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی