English

مدیرکل بهزیستی کردستان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام الکترونیکی مراکز خدمات بهزیستی همزمان با سراسر کشور

مدیرکل بهزیستی کردستان از آغاز ثبت نام الکترونیکی متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی ( مثبت زندگی) همزمان با سراسر کشور از امروز در این استان خبر داد.

آغاز ثبت نام الکترونیکی مراکز خدمات بهزیستی همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید صباح قریشی بعداز ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای گام دوم انقلاب و با گذشت بیش از 40 سال از تشکیل سازمان بهزیستی و گسترش ماموریت ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از این سازمان، بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی، برای تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی، یک ضرورت به شمار می‌رود.

وی افزود: در همین راستا و به استناد بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه شماره 900/98/129306 صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی کردستان با اشاره به اینکه ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان تاسیس این مراکز همزمان با سراسر کشور از امروز در این استان نیز آغاز شده است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و نیروهای موثری که در کردستان وجود دارد، انتظار می‌رود استقبال از این امر مهم وسیع و گسترده باشد.

وی یادآور شد، متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند از روز دوشنبه 22 اردیبهشت (به مدت 15 روز) با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register درخواست خود را برای صدور مجوز تاسیس این مراکز ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه