English

توحید مجیدی اردبیلی:

روابط قوی ریاست مجلس با نمایندگان یکی از مهمترین شاخصه ها است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت:اخلاق و روابط قوی ریاست مجلس با نمایندگان یکی از مهمترین شاخصه ها می باشد زیرا نمایندگان در طول 4 سال باید به رفتارهای رییس در مقابله با مسایل و مشکلات کشور همسو و هم عقیده باشند تا بر حسب تحکم و متاثر از جو نهاد دیگری نباشند و عمل نکنند.

روابط قوی ریاست مجلس با نمایندگان یکی از مهمترین شاخصه ها است

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، توحید مجیدی اردبیلی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: بخشی از کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس به عملکرد ضعیف مجلس دهم برمی‌گردد، مهم‌ترین وظیفه و کارکرد رییس مجلس این است که مجلس را به رأس امور بازگرداند.

وی ادامه داد: تصمیماتی که در این چند سال اتفاق افتاد است که مجلس از دست نمایندگان خارج   شده بود و نمایندگان نتوانستند کاری برای پیشرفت  و توسعه کشور و همچنین کاهش مشکلات مردم انجام دهند، در خصوص اصلاح قیمت حامل‌های انرژی یا همان افزایش قیمت بنزین گرفته شد و نمایندگان مجلس در واکنش به این قضیه اظهار بی‌اطلاعی کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با اشاره  جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست مجلس جایگاه مهمی است زیرا رئیس مجلس خود نماینده ملت و منتخب نمایندگان ملت است .او باید بتواند سخن ملت را در سطح ایران و بین الملل با قاطعیت و ادبیات قوی مطرح نماید.

مجیدی اردبیلی  افزود: اخلاق و روابط قوی ریاست مجلس با نمایندگان یکی از مهمترین شاخصه ها می باشد زیرا نمایندگان در طول 4 سال باید به رفتارهای رییس در مقابله با مسایل و مشکلات کشور همسو و هم عقیده باشند تا بر حسب تحکم  و متاثر از جو نهاد دیگری نباشند و عمل نکنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل در ادامه با یاد آوری  پیشینه ۴۰ سال خدمت صادقانه و بی طمع و توقع در حوزه های کلان مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی سید مصطفی میرسلیم گفت : او شخصیتی با تجربه و توانمند است و به عنوان یک تئوریسین و مدیر موفق میتواند گزینه مناسبی برای ریاست مجلس یازدهم باشد.

مجیدی اردبیلی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی طی جلسات متعدد با اعضای شورای مرکزی و نمایندگان در جمع بندی به این نتیجه رسیده که گزینه اصلح و ارجح ریاست مجلس یازدهم آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم است.

وی در ادامه گفت : سید مصطفی میرسلیم برای ریاست مجلس یازدهم انتخاب  قطعی حزب موتلفه اسلامی است، وی با آرا نزدیک به 900 هزار رای به عنوان نفر دوم تهران وارد مجلس یازدهم شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل افزود:  با توجه به پیشینه پاکدستی و منزه از هرگونه مخفی کاری در دوران مدیریتی اش که دارد و همچنین یکی ازمخالفان رانت و فساد در کشور است و همیشه برای مبارزه با این نوع مشکلات اقتصادی کشور پاقدم بوده است  و میتواند با حضور در راس مجلس برای از بین بردن رانت های سیاسی و اقتصادی تلاش کند.

 مجیدی اردبیلی یادآور شد : در حال حاضر طبق اعلام آمادگی‌های صورت گرفته به نظر می رسد، 7 تا 8 نامزد برای تصاحب جایگاه ریاست مجلس با یگدیگر به رقابت هستند  از میان افرادی که تاکنون حضورشان برای رقابت در این کرسی جدی شده است می توان از آقایان قالیباف، میرسلیم،حاجی بابایی، تقوی، آقاتهرانی ، میرتاج الدینی، عباسی و علی نیکزاد نام برد. به نظر می رسد از بین این افراد آقایان قالیباف، میرسلیم، حاجی بابایی یا تقوی به عنوان گزینه های نهایی برای رقابت کرسی ریاست مجلس یازدهم پای کار هستند. بقیه هم برای سایر کرسی‌ها به توافق می‌رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی