English

اسلام باوقار در گفتگو با موج مطرح کرد؛

امیدواری به افزایش سهم شهرداری ها از مالیات

عضو شورای شهر بندرعباس اقدامات مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان را قابل ستایش خواند و گفت: با این حال امیدوارم همچنان سهم شهرداری‌ها از مالیات بیشتر شود.

امیدواری به افزایش سهم شهرداری ها از مالیات

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسلام باوقار عضو شورای اسلامی شهربندرعباس، در گفتگو با خبرنگار موج به تشریح ساختار شوراهای شهر پرداخت و عنوان کرد: شورا یک نظام مشورتی است و به صورت جمعی و با شور بین افراد امور انجام می شود و در این میان رئیس شورا به تنهایی نمی تواند تصمیم نهایی را بگیرد.

باوقار در پاسخ به این که تغییرات در هیات رئیسه شورای شهر بندرعباس چه تاثیری در این مدت داشته است، گفت: با تغییر هئیت رئیسه هیچ اتفاق تاثیرگذاری در روند امور شورای شهر بندرعباس رخ نداده است چرا که در پیشبرد امور و رسیدگی و شناسایی مشکلات مردم رای با اکثریت اعضا شورا است و نه صرفا تفکرات هیات رئیسه.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، اضافه کرد: در بحث مصوبات در صورتی که اکثریت اعضای شورای شهر موافق نباشند قطعا موضوعی مصوب نخواهد شد.

اسلام باوقار با بیان اینکه همکاری امور مالیاتی با شورای بندرعباس قابل تحسین است، تشریح کرد: با حد مطلوب فاصله داریم اما به حق باید از زحمات شاکر رضا مریدی، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تقدیر کنم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، خاطر نشان کرد: با این حال امیدوارم همچنان سهم شهرداری‌ها از مالیات بیشتر شود.

وی درباره همکاری سازمان های مختلف با شورای شهر بندرعباس و حضور در جلسات برای پاسخگویی، اظهار داشت: در تمامی زمینه ها طبق آمار های اعلام شده سازمان‌ها همکاری های فراوانی را با شورا داشته اند.

وی در ادامه با عنوان اینکه در تمامی شوراهای شهر اختلاف سلیقه بین اعضا شورا به وفور به چشم می‌خورد، ابراز کرد: وجود تشتت آرا و مخالفت در محیط کار، تا زمانی که به موضوعی شخصی تبدیل نشود، مفید خواهد بود اما این مخالفت‌ها باید پیشبرنده باشد، به بحث گذاشته شود، همه افراد نظرات یکدیگر را بشنوند و بر سر یک موضوع مد نظر به توافق برسند تا بتوانند با اعتقاد به آن روش، در کمال همکاری و هم‌افزایی کار را به پیش ببرند، نه اینکه این مخالفت‌ها حل نشده باقی بماند و به خصومت شخصی تبدیل شده و به دودستگی و عدم همکاری در تیم بیانجامد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه