English

شاکررضا مریدی خبر داد؛

پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ و دهیاری‌های هرمزگان

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان از پرداخت بالغ‌بر 400 میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.

پرداخت بیش از 400 میلیارد تومان به شهرداری‌ و دهیاری‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شاکررضا مریدی ، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان اظهار داشت: پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در 10 ماهه گذشته 19 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است که این میزان عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده بین هزار و 216 دهیاری، 42 شهرداری و 13 فرمانداری جهت روستاهای فاقد دهیاری توزیع‌شده است.

وی افزود: در سال 96 مبلغ 356 میلیارد تومان و در سال 97 نیز مبلغ 557 میلیارد تومان عوارض ارزش‌افزوده با رشد 56 درصدی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توزیع‌شده است.

مریدی میزان استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده به تولیدکنندگان و صادرکنندگان را در سال 96 مبلغ 74 میلیارد تومان و در سال 97 نیز مبلغ 324 میلیارد تومان با نرخ رشد 336 درصدی اعلام کرد و افزود: هرمزگان رتبه اول را در استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده به تولیدکنندگان و صادرکنندگان دارد.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تصریح کرد: در تمام کشورها مالیات عامل توسعه و آبادانی است که در سال‌های اخیر با توجه به مبالغی که سهم استان بوده و بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع‌شده است، مردم و مسئولان به عینه شاهد اجرا و افتتاح پروژه‌هایی از محل عوارض ارزش‌افزوده هستند.

مریدی گفت: در همین راستا بوستان‌ها و پارک‌هایی در مناطق مختلف استان ازجمله بندرلنگه، بستک، جناح، قلعه قاضی، حاجی‌آباد احداث‌شده و همچنین پروژه‌های عمرانی در شهر بندرعباس از محل عوارض ارزش‌افزوده اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه