English

معاون هماهنگ کننده سپاه قم:

دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان با میلاد امام حسن(ع) آغاز می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از آغاز دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان با میلاد امام حسن(ع) خبرداد.

دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان با میلاد امام حسن(ع) آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کبیری پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم در گفت‌وگویی، از اجرای دومین مرحله رزمایش مواسات ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار داشت: از روز شنبه مصادف با روز ولادت حضرت امام حسن(ع) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران همزمان با سراسر کشور دومین مرحله این طرح آغاز می‌شود.

کبیری گفت: در این مرحله از رزمایش  بیش از 10 هزار بسته مواد غذایی به ارزش هرکدام 300 هزار تومان در میان خانواده های آسیب دیده بر اثر کرونا و بی بضاعت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع این بسته ها بر اساس  بضاعت خانواده های نیازمند صورت میگیرد در مرحله دوم تعدای از این بسته ها  میان جامعه هدف مرحله اول و مابقی برای خانواده های شناسایی شده جدید توزیع خواهد شد.
کبیری با اشاره به نحوه توزیع این اقلام افزود:میزبانی و مدیریت این مرحله به عهده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) خواهد بود و توزیع بسته ها نیز با محوریت حوزه سرزمینی این ناحیه صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) خاطرنشان کرد: در اولین مرحله از رزمایش مواسات که به میزبانی ناحیه بسیج امام حسین (ع) اجرا گردید، تعداد 25000 بسته معیشتی به مبلغ هرکدام 300 هزار تومان نیز در مناطق کم برخوردار قم و میان خانواده های آسیب دیده توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه