English

طبق اعلام وزارت کشور؛

هرمزگان از استان هاى برتر کشورى در جذب سرمایه گذاری خارجی

حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: طبق اعلام وزارت کشور، استان هرمزگان در جذب سرمایه گذاری خارجی در سال ۹۸ جزو سه استان برتر و شاخص کشور بوده است.

هرمزگان از استان هاى برتر کشورى در جذب سرمایه گذاری خارجی
 به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، بیان کرد: طبق اعلام وزارت کشور، استان هرمزگان در جذب سرمایه گذار ی خارجی در سال ۹۸ جزو سه استان برتر و شاخص کشور بوده است.
وى افزود: جهش تولید در بخش های مختلف اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری نیازمند برنامه ریزی هدفمند، با برنامه بودن،مدیریت و کار جهادی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در خصوص توسعه سواحل مکران، گفت: تأکید ویژه مقام معظم رهبری است و آبادانی و رونق این خطه از کشور در ارتقاء شاخص های امنیت ملی بسیار اثر گذار است.

وى تاکید کرد: عملیاتی، هدفمند و اجرایی بودن جلسات و مصوبات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان تاثیرات خود را در رشد و توسعه هرمزگان به وضوح خواهد گذاشت.

حیدرى در ادامه گفت: هرمزگان استانی با پتانسیل ها و ظرفیت های متمایز در زمینه اجرای کشت های گلخانه‌ای در سطح کشور است که اهمیت این بخش را برای ایجاد فرصت های جدید شغلی دو چندان کرده است.

وى یادآور شد؛ دولت و بخش خصوصی ظرفیتی مهم برای تسریع در روند توسعه استان است که باید تقویت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه