English

حمید لطف اللهیان عنوان کرد:

ضرورت فرهنگسازی جایگاه کاربردی روابط عمومی ها در ادارات اردبیل

شهردار اردبیل گفت:امروزه جایگاه و نقش روابط عمومی ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و تقویت و ارتقا دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم تلقی میشود و چنانچه در هر دستگاه یا سازمانی اقدامی انجام میشود بلا شک با حضور و مشارکت روابط عمومی ها است.

ضرورت فرهنگسازی جایگاه کاربردی روابط عمومی ها در ادارات اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  حمید لطف اللهیان امروز در جلسه هماهنگی تجلیل از روابط عمومی ها که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزارشد؛ تصریح کرد: امروزه جایگاه و نقش روابط عمومی ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و تقویت و ارتقا دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم تلقی میشود و چنانچه در هر دستگاه یا سازمانی  اقدامی انجام میشود بلا شک با حضور و مشارکت روابط عمومی ها است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه ما بارها و بارها در مجموعه شهرداری اردبیل در تمامی پروژه ها و فعالیت های خود مداخله روابط عمومی را موثر دانستیم افزود: در مباحث فنی، اداری و غیره حضور روابط عمومی را پررنگ دیدیم چرا که نشان میدهد بر اساس رویکرد علمی واحد روابط عمومی ها قطعا در توسعه و آبادانی یک شهر تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: چنانچه هرمدیری تلاش و اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت دستگاه داشته باشد اما از مشارکت و مداخله روابط عمومی خود بهره نگیرد قطعا موفق نخواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: روابط عمومی ها در هر شرایط پیچیده ای اعم از شرایط بحرانی اقتصادی و یا کرونایی وظیفه سنگین و خطیری را  با پشتیبانی و حمایت خود ایفا میکنند که جا دارد از  تمامی روابط عمومی های استان که در چند ماه اخیر در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت صادقانه تلاش کردند تقدیر و تشکر کنیم.

روابط عمومی شهرداری اردبیل حامی رسانه های استان است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه