English

سید کاظم تدین خبر داد:

افزایش تولید با راه اندازی کوره بلند شماره یک در شرکت ذوب آهن

مدیر کوره بلند شرکت ذوب آهن اصفهان از افزایش تولید با راه اندازی کوره بلند شماره یک در نیمه اول سال جاری در شرکت ذوب آهن خبر داد.

افزایش تولید با راه اندازی کوره بلند شماره یک در شرکت ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید کاظم تدین اظهار داشت: راه اندازی کوره بلند شماره یک در نیمه اول سال جاری ، تزریق پودر زغال و کاهش مصرف کک از جمله اقداماتی است که در سال 99 انجام خواهد شد تا از خروج ارز جلوگیری شود و تولید افزایش یابد.

وی سال 98 سال را پر از موفقیت و رونق تولید برای ذوب آهن اصفهان و بخش کوره بلند دانست و گفت: در سال گذشته توانستیم رکورد تولید روزانه و ماهیانه با دو کوره را افزایش دهیم، همچنین در پایان سال با دو کوره بلند شماره 2 و 3 ،  دو میلیون 526 هزار تن چدن مذاب تولید کردیم و رکورد جدیدی را به ثبت برسانیم .

تدین افزود: ذوب آهن اصفهان در سال 98 به منظور رونق تولید اقدامات مهمی انجام داد تا بتواند به این مهم دست یابد و در این راه تلاشگران شرکت از هیچ کوششی فرو گذار نبودند ، در سال 99 برنامه ریزی های مدونی انجام شده تا این شرکت بتواند جهش تولید را محقق سازد و رکوردهای جدیدی در صنعت فولاد به ثبت برساند.

وی با اشاره به این که افزایش تولید در کوره بلند ذوب آهن ، 5 درصد بیشتر از برنامه تعیین شده بود، اظهار کرد: با توجه به مشکلات، تحریم ها و عدم نقدینگی ارزی که داشتیم و همین طور بحران کرونا با تلاش و همت و همدلی بین پرسنل و همچنین با حمایت مدیریت عالی شرکت توانستیم به این رقم از تولید در کوره بلند دست پیدا کنیم.

مدیر کوره بلند با اشاره به این که سال 99 به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده است گفت: نقشه راه برای همه کسانی در تولید و مدیریت تولید نقش دارند مشخص شده ذوب آهن اصفهان نیز برنامه های مختلفی در راستای افزایش تولید دارد که در صورت تامین مواد اولیه محقق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه