English

سرپرست اورژانس شرکت ذوب آهن خبر داد:

تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم

سرپرست اورژانس شرکت ذوب آهن گفت: تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم.

تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احسان یزدی با اشاره به اینکه تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم، بیان کرد:  با تهیه یک مرکز تریاژ در اورژانس شرکت بیمارانی که علائم تنفسی دارند پس از چکاپ کامل ، به قسمت مجزا منتقل می شوند و پزشک با مراجعه به قسمت قرنطینه آن ها را معاینه می کند و این کار به این منظور است که این بیماران کمترین تماس را با کادر پزشکی و بیماران دیگر داشته باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده دفتر بیمه دانا را در مرکز اورژانس حذف کردیم تا مراجعین کمتری به این مرکز تردد نمایند.

یزدی با اشاره به اینکه روزی سه مرتبه ضد عفونی سطح اورژانس انجام می گردد، بیان داشت: یک آمبولانس با تجهیزات مناسب جهت مراجعت این نوع بیماران به بیمارستان در نظر گرفته شده است.

 وی یاد آور شد: نباید با ایجاد فضای منفی از این بیماری ترسید ولی حتماً باید آن را جدی گرفت و با رعایت اصول بهداشتی از شیوع آن جلوگیری کرد.

سرپرست اورژانس شرکت ذوب آهن گفت: با اقدام به موقع و رعایت اصول بهداشتی در شرکت خوشبختانه تا به حال تست مثبت کرونا در ذوب آهن اصفهان نداشتیم و امید است تا ریشه کن شدن این ویروس تلاشگران به نکات بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی