English

پلیس آگاهی البرز:

انتشار ۶۵۰ کالای مسروقه در سامانه نما

رییس پلیس آگاهی البرز از انتشار 650 کالای مسروقه استان البرز در سامانه نما خبر داد و گفت: مالباختگان می توانند با مراجعه به این سامانه کالاهای کشف شده پلیس آگاهی را ببینند.

انتشار 650 کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده  را رصد کنند.

سرهنگ محمد نادر بیگی عنوان کرد، مالباختگان البرزی برای شناسایی اموال سرقت شده خود به سامانه نما مراجعه کنند.

مالباختگان تا پیش از این راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

نادربیگی افزود: با راه اندازی این سامانه میزان مراجعه های مردم به پلیس آگاهی  تا حدودی کاهش یافته است.

وی  خاطر نشان کرد که در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بار گزاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه