English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

شاهد سیر نزولی بستری بیماران کرونایی در استان هستیم/همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی

رییس علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر سیر نزولی بستری این بیماری را در استان شاهد هستیم که این مهم علاوه بر مجاهدت‌های پزشکان و پرستاران و کادر درمان، به خاطر زحمت‌های کادر درمانی در مرکز بهداشت استان و شهرستان است.

شاهد سیر نزولی بستری بیماران کرونایی در استان هستیم/همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا قدیر در بازدید استاندار قم از مرکز بهداشت استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان‌های قم در مواجهه با ویروس کرونا ، اظهار داشت: رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری امروز به خط مقدم و سنگر اصلی مبارزه با کرونا تبدیل شده و مردم باید همچنان در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی همکاری کنند.

قدیر یادآور شد: در مرحله اول غربالگری حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار تَن از جمعیت استان مورد پایش و بررسی قرار گرفتند و در مرحله دوم نیز هم ‌اکنون حدود ۲۰ هزار تَن مورد غربالگری قرار گرفته‌اند و لازم است مردم شریف قم مانند گذشته با کارشناسان مرکز بهداشت همکاری مطلوبی داشته باشند.

رئیس علوم پزشکی قم با اشاره به همکاری خوب مردم در مقابله با این ویروس بیان کرد: اکنون بیشتر تلاش ما این است که زنجیره انتقال و تکثیر ویروس را در جامعه قطع کنیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با رعایت فاصله گذاری توسط مردم و کنترل و پایش‌هایی که صورت می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی