English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

افراد ناقل و بدون علامت مانند بمب ساعتی ممکن است قم را با طغیان کرونا روبرو کنند/ ۱۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همشهریان عزیز نباید نسبت به کرونا بی‌تفاوت شوند و باید بدانیم که افراد ناقل و بدون علامت همانند بمب ساعتی ممکن است قم را با طغیان مجدد کرونا روبه‌رو کنند.

افراد ناقل و بدون علامت مانند بمب ساعتی ممکن است قم را با طغیان کرونا روبرو کنند/ 170 بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران و با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم، اظهار کرد: مراکز درمانی قم طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز هشتم اردیبهشت ماه، 46 نفر را با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش کردند.

وی خاطرنشان کرد: 22 نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: در شبانه روز گذشته ، 13 نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: در حال حاضر 170 بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند که حال عمومی 50 نفر از آنها مناسب نیست.

وی تصریح کرد: باید با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، کم کردن تماس‌ها و کم کردن مراجعات حضوری در مسیر قطع زنجیره ویروس گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی