English

محمدرضا رضایی‌بنا :

مورد فوتی در کادر درمانی اردبیل بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تاکنون هیچ کدام از کادر درمانی استان اردبیل بر اثر ابتلا به کرونا فوت نکرده‌اند.

مورد فوتی در کادر درمانی اردبیل بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا رضایی‌بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تاکنون هیچ کدام از کادر درمانی استان اردبیل بر اثر ابتلا به کرونا فوت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد مبتلایان کادر درمانی بستری شده در بخش ویژه کرونا بیمارستان‌های استان زیر ۱۰ نفر است اما مبتلایانی که در قرنطینه خانگی هستند و پس از بهبودی به محل خدمت خود باز می‌گردند بیشتر است.

**بیمارستان امام خمینی(ره) برای بیماران کرونا فعال خواهد بود

عاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: اگر روند نزولی تعداد بیماران بستری استان ادامه داشته باشد در بیمارستان امام رضا(ع) نیز پذیرش بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا انجام نخواهد شد و در شهرستان اردبیل فقط بخش ترومای بیمارستان امام خمینی(ره) برای بیماران کرونا فعال خواهد بود.

رضایی‌بنا ادامه داد: از عموم اصناف، بازاریان و مردم استان تقاضای جدی داریم که کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند چرا که با این اقدامات می‌توان روند رو به کاهش کرونا در استان اردبیل را حفظ کرده و حتی سرعت بخشید تا بیمارستان‌های استان به روند عادی و سفید برگردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    چی دارین میگین؟ خواهر من پرستار بوده. همین دیروز بخاطر کاریای شما مُرد، بی مصرفا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه