English

عبدالعلی کیانی:

شهرداری خمینی شهر حامی آثار باستانی است

رییس شورای اسلامی شهر خمینی شهر گفت: شهرداری خمینی شهر حامی آثار باستانی و میراث فرهنگی در خمینی شهر است.

شهرداری خمینی شهر حامی آثار باستانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبدالعلی کیانی در جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت روز شوراها در جمع اعضای شورای اسلامی خمینی شهر و اصحاب رسانه بیان کرد: با توجه به برخی صحبت ها اصل موضوع حمایت شهرداری خمینی شهر از میراث فرهنگی و آثار گذشتگان است و تخریب آنها شایعه ای بیش نیست.

وی اضافه کرد: وجود شوراهای اسلامی در کشور یک ضرورت بود که به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه تشکیل گردید.

رییس شورای شهر خمینی شهر با بیان اینکه در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر قرار داریم و تعامل و یکدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر خمینی شهر وجود دارد، افزود: نهادها و شورای اسلامی دارای قداست است و با شعار کار بدور از حاشیه ها با دستی واحد به دنبال عمران و آبادی شهر هستیم.

کیانی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر توسط مردم انتخاب شده اند و ما نیز در قبال مردم مسئولیت هایی بر عهده داریم که طبق قول و وعده هایی که داده ایم آنها را عملی می کنیم و به دنبال کسب مقام و موقعیت برای خود نیستیم ،چه بسا قبول مسئولیت تعهد به دنبال دارد و باید پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی باشیم و افرادی که به دنبال ایجاد شائبه و شبهه در اذهان عمومی هستند قطعا هم به خودشان و هم به آخرتشان ضربه سنگینی می زنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ابتدای تشکیل دوره پنجم شورا طبق نیازمندی های محلات برنامه ای چهار ساله مدون شد که نقاط قوت و ضعف شهر خمینی شهر را رصد کرده و از برنامه پیش بینی شده چندین‌گام جلوتر هستیم.

رییس شورای شهر خمینی شهر در زمینه انجام فعالیت برای نوجوانان اظهار کرد: خانه هنرمندان و خانه مجیر در اختیار نوجوانان است و فعالیت های خود را در این خانه های تاریخی پیگیری می کنند و بخش خصوصی خانه های فرهنگ محلات  راه اندازی شده که مکان آنها در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سه کمیسیون در شورای شهر مشغول به فعالیت هستند که اعم از کمیسیون بودجه و فرهنگی و عمران است  که وظیفه دارد امور شهرداری را ، تسهیل کرده و هرچند اختلافی بین اعضا با شهردار باشد در نهایت به یک تصمیم واحد می رسیم و تاکنون پروژه های نیمه کاره به اتمام رسیده است.

کیانی باتوجه به کمیسیون ماده 5 در طرح جامع شهری و تامین اعتبار برای احیای بافت های فرسوده خاطر نشان کرد: شهرداری خمینی شهر خود حامی آثار باستانی و نگهداری از میراث گذشتگان است و قطعا عملی که باعث آسیب رساندن به میراث فرهنگی شود انجام نمی شود و تخریب آثار باستانی به گفته برخی ها، شایعه و تخریبی ، بیش نیست.

وی در بحث شیوع ویروس کرونا در شهرستان توضیح داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خمینی شهر به همکاری همه جانبه با شبکه بهداشت و درمان و فرماندار انقلابی و جهادی شهرستان مبادرت ورزیده است وتا کنون از هیچ اقدامی علیه پیشگیری از این بیماری فروگذار نکرده است.

رییس شورای اسلامی خمینی شهر در خصوص بخشش اجاره ها عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا اجاره بهای تملکات شهرداری به مستاجران بخشیده شد.

کیانی تصریح کرد: ویروس کرونا مشکلات فراوانی چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ اجتماعی برای مردم به وجود آورده است که به همت خیرین شهرستان بخشی از این مشکلات مرتفع گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه