English

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

محدودیت‌های زیادی برای مدیریت شهری توسط سیستم قانون‌گذاری به این نهاد تحمیل‌شده است/ شورای اسلام شهر قم در حادثه میدان کشاورز با جدیت ورود نکرد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: جایگاه کنونی شوراها برای فعالیت مناسبت نیست و محدودیت‌های زیادی برای مدیریت شهری توسط سیستم قانون‌گذاری به این نهاد تحمیل‌شده است.

محدودیت‌های زیادی برای مدیریت شهری توسط سیستم قانون‌گذاری به این نهاد تحمیل‌شده است/ شورای اسلام شهر قم در حادثه میدان کشاورز با جدیت ورود نکرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن بختیاری در نشست خبری شورای شهر قم که به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: ورود شورای شهر به حادثه میدان کشاورز با خیر بود و انتقاد اصحاب رسانه از جدی نبودن شورای شهر در این حادثه منطقی و بجا بود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم همچنین گفت که اعضای این شورا در رابطه با علت این اتفاق و احتمال قصور شهرداری دیدگاه‌های مختلفی داشته و یک نظر نیستند.

بختیاری ادامه داد: تعدادی از اعضای شورای شهر قم معتقد هستند که این حادثه باید خارج از دیدگاه شهرداری درباره علت وقوع آن موردبررسی قرار بگیرد.

وی بدون اشاره به نتایج اقدامات احتمالی در مورد این پرونده، افزود: باید در یک فضای قانونی و عادلانه این اتفاق بررسی‌شده و با مقصران این حادثه برخورد شود.

بختیاری ابراز کرد: به دلیل محدودیت‌های سیاسی، قانونی و فضاهای موجود در مدیریت شهری، دست شورای شهر قم را در سوال از شهردار و به مخاطره افتادن جان شهروندان بسته‌شده است.

نائب رییس شورای شهر قم تصریح کرد: استقرار مدیریت محلی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را در روند مناسبت‌تری پیگیری و به سرانجام برساند.

بختیاری عنوان کرد: افزایش بهره‌وری و مدیریت صحیح‌تر مشکلات محلی از فلسفه‌های اصلی تشکیل این نهاد است که در کشورهای متمدن دنیا آثار سازنده خود را بر جای گذاشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه