English

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم:

تنش ویژگی ذاتی سد معبر است

رییس کمیسیون خدمات شهری قم با اشاره به انتقادات شهروندان از برخورد ماموران سد معبر شهرداری گفت: تنش‌زایی یکی از ویژگی‌های سد معبر است اما در هرجایی که شکایتی ارجاع شده رسیدگی شده‌است.

تنش ویژگی ذاتی سد معبر است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مجتبی سبحانی ثابت  در نشست خبری شورای اسلامی شهر قم که به‌صورت ویدیو کنفرانس پخش شد، اظهار کرد: نیروهای سد معبر شهری توسط پیمانکاران شهرداری جذب می‌شود و شهرداری قم نقش خاصی در انتخاب آن‌ها ندارد و صرفا به عملکرد آن‌ها نظارت دارد.

وی با اشاره به موضوع آب‌گرفتگی‌های شهری در خیابان‌های قم گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر کاهش خسارت بر شهروندان متمرکز شده‌است.

شناسایی ۲۰ نقطه حساس در آب‌گرفتگی‌های سطحی

سید مجتبی سبحانی ثابت بیان کرد: تمام نقاط حساس آب‌گرفتگی در هشت منطقه شهری  قم در ۲۰ نقطه احصا شده و در بودجه سال ۹۹ برای رفع تعدادی از آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: آب‌گرفتگی‌های شهری به دلیل حجم زیاد اقدامات شهرداری در سال‌های گذشته به حاشیه رفته و به ورطه فراموشی سپرده‌ شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات برای رفع آب‌گرفتگی‌های شدید در مناطق ۶ و ۲ آغازشده و تا پایان سال آینده نقاط حساس در این رابطه کاهش خواهد یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم افزود: ایجاد فضای سبز خانگی و حمایت‌های شهرداری از مکانیزم عمل به آن‌یک اقدام تشویقی است و لایحه الزام‌آوری نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه