English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد:

شناسایی ۱۲۴ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 124 مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی 124 مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان

 آرش نجیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته در اصفهان۱۲۴ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان ها بستری شدند.

وی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته در اصفهان 174 نفر از بیماران کرونایی با بهبودی کامل از مراکز درمانی و بیمارستان ها مرخص شدند.

نجیمی افزود: در حال حاضر به جز کاشان و آران و بید گل تعداد ۷۶۶ بیمار مبتلا به کرونا در  شهرستان های استان بستری هستند که از این تعداد متاسفانه ۱۷۴ نفر با وضعیت حادتر این  بیماری در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی و بیمارستان های استان تحت مراقبت و درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار کرونا در استان گفت: بین ۹۹ تا ۱۵۰ نفر در یک هفته گذشته موارد مبتلای بستری در اصفهان بوده است و اکنون حالت ثباتی داریم.

آرش نجیمی ادامه داد: فوتی‌های روزانه در استان اصفهان به کمتر از ۱۰ مورد در روز رسیده است و در کل بیش از ۶۰۰ نفر در اثر بیماری کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهروندان توصیه کرد: ضروری است که مردم با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از تردد های غیر ضروری  و با حفظ  فاصله گذاری اجتماعی زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه