English

عبدالمجید کشوری:

مرخصی ۱۶۰۰ زندانی زندانهای لرستان، تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی لرستان، گفت: مرخصی یکهزار و ۶۰۰ زندانی این استان، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده است.

مرخصی 1600 زندانی زندانهای لرستان، تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، عبدالمجید کشوری، گفت: تعداد 1600 نفر از زندانیان زندانهای لرستان مشمول بخشنامه مرخصی نوروزی شدند و برای مراجعت آنان پیش بینی شده  که بخشی از این افراد با اعلام پایان حبس به زندان باز نگردند و مشمول مرخصی پایان حبس شوند.

مدیرکل زندانهای لرستان، ادامه داد: مرخصی مابقی زندانی هایی که بازگشت آنها الزامی است به دلیل شیوع کرونا تا پایان اردیبهشت تمدید شده و  پس از آن نیز با تاییدیه سلامت از مراکز درمانی به زندان باز می گردند.

وی افزود:‌ این در حالی است که 5 میلیارد ریال از محل کمک‌های مومنانه مقام معظم رهبری و بنیاد مستضعفان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

کشوری تاکید کرد:‌ این کمک در قالب کارتهای هدیه 2 میلیون ریالی و توسط مددکاران اداره کل زندان ها به صورت حضوری بین خانواده ها توزیع می شود و نیازی به مراجعه آنان به ادارات شهرستانی و انجمن های حمایتی نیست.

*موردی از ابتلای زندانیان زندانهای لرستان به کرونا گزارش نشده است

مدیرکل زندانهای لرستان با بیان اینکه اقشار هدف این بسته های حمایتی شناسایی شده اند، گفت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در زندان‌های لرستان مشاهده نشده و ضریب ایمنی بهداشتی در این مراکز ارتقا یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه