English

پیام استاندار قم به مناسبت هفته کار و کارگر

استاندار قم با صدور پیامی هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

پیام استاندار قم به مناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام بهرام سرمست به شرح زیر است:

کارگران، قشر زحمتکشی هستند که طی سالیان سپری‌شده از پیروزی انقلاب اسلامی و با تعهد و غیرت مثال‌زدنی و همت والای خاص ایرانیان، همواره میدان‌دار سرافراز عرصه تولید و اشتغال بوده‌اند.

پیام ادامه یافته است: در پرتو وجدان بالای کاری، احساس مسئولیت و به‌کارگیری روح خلاقیت و ابتکار، توانسته‌اند مسیر رسیدن به خوداتکایی و رونق و اعتلای چرخ‌های اقتصاد کشور را هموار نمایند.

در این پیام آمده است: به‌یقین جامعه فهیم کارگری امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود، می‌کوشد تا با همان اراده سترگ و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را درراه تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا نماید.

استاندار قم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های زحمتکشان عرصه کار و تولید، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش به‌ویژه کارگران پرتلاش و فعالان اقتصادی استان قم تبریک عرض نموده و با ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان، موفقیت و سربلندی روزافزون جامعه شریف کارگری را از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.

۱۱ اردیبهشت «روز جهانی کار و کارگر» و ۵ تا ۱۱ اردیبهشت به‌عنوان « هفته کار و کارگر » نام‌گذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه