English

معاون استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم شکل‌گیری همکاری مناسب در راستای جمع‌آوری و نگهداری معتادین متجاهر

استاندار قم گفت: لازم است به‌منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر، تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های متولی جهت تامین مکان مناسب جهت نگهداری، غربالگری و شناسایی بیماران مشکوک به کووید ۱۹، تامین تجهیزات و نیروی متخصص تشخیص و درمان بیماران هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

لزوم شکل‌گیری همکاری مناسب در راستای جمع‌آوری و نگهداری معتادین متجاهر

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم، با تاکید بر توجه و تداوم برنامه استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: طرح جمع‌آوری، غربالگری، شناسایی و درمان معتادین متجاهر نسبت به بیماری کرونا باید به‌صورت جدی در سطح استان دنبال شود.

وی بیان داشت: استان قم در ایام شیوع بیماری کرونا ضمن اجرای طرح‌های مقابله با شیوع این بیماری، دستورالعمل‌های مبارزه با مواد مخدر را نیز دنبال نموده است.

استاندار قم اضافه کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا، باید در کنار تکالیف سازمانی، نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت پیرامون غربالگری و شناسایی معتادین مبتلا به کرونا اقدام تا از شیوع بیماری کرونا از این قشر، به‌طور جد پیشگیری شود.

سرمست همچنین بر ضرورت اهتمام و مراقبت‌های لازم پیرامون افراد جمع‌آوری‌شده در مراکز نگهداری از معتادین متجاهر تاکید کرد.

وی ادامه داد: ضمن اجرای مراحل غربالگری، تشخیص و درمان افراد مبتلا به کرونا، در صورت لزوم مدت نگهداری افراد معتاد در مراکز نگهداری تمدید شود تا مخاطرات احتمالی از سوی این افراد کاهش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه