English

استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم افزایش خدمات الکترونیکی ادارات دولتی

استاندار قم با تاکید بر لزوم رعایت جدی فاصله گذاری اجتمای در این استان گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری مردم به ادارات دولتی ضروری است تا خدمات دولتی به صورت الکترونیکی در استان ارائه شود.

لزوم افزایش خدمات الکترونیکی ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در حاشیه بهره برداری از سه طرح آبفای قم، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها می‌توانیم گام‌های موثرتر و محکم‌تری در راستای رسالت اصلی خودمان که خدمت به همشهریان است برداریم.

سرمست، اجرای مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: طرح‌های فاضلاب بیمارستان فرقانی و طرح خدمات غیرحضوری شرکت آب وفاضلاب پس از شروع کرونا از جمله مصوبه‌های ستاد پاسخ به بحران استان بود که در قم اجرایی شد و به بهره برداری رسید.

استاندار قم در این بازدید با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، برگزاری جشن نیمه شعبان در استان قم و سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با کنترل بیماری کرونا بتوانیم در مناسبت‌های آتی میزبان هموطنان باشیم.

طرح شبکه فاضلاب مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی، فاضلاب مجتمع میثاق و همچنین سامانه غیر حضوری ۱۲۲ با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال با حضور استاندار قم به بهره برداری رسید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه