English

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان:

رونق اقتصاد حوزه کشاورزی در دوران پساکرونا حتمی است

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رونق اقتصاد درحوزه کشاورزی در دوران پساکرونا حتمی است.

رونق اقتصاد حوزه کشاورزی در دوران پساکرونا حتمی است

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صادقی در هشتمین جلسه کمیسیون کشاورزی بیان داشت: در صورت تمرکز بیشتر بر کشاورزی، در زمان بحران نه تنها امنیت غذایی کشور محقق شده بلکه این بخش می تواند رکود پساکرونا در بخش ها را نیز جبران نموده و اقتصاد کشور با خسارات کمتری مواجه شود.

وی با بیان اینکه بحران کرونا درس عبرتی برای مسئولین خواهد بود، افزود: در صورت تمرکز بیشتر بر کشاورزی نه تنها امنیت غذایی کشور محقق شده بلکه در شرایط بحران، این بخش می توانست کمبودهای دیگر بخش ها را جبران نموده و اقتصاد کشور با خسارات کمتری مواجه می شد.

صادقی انتخاب خود به عنوان رئیس هیئت مدیره فراکسیون کشاورزی اتحاد برای توسعه پایدار را مرهون همراهی و تعامل اعضاء کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق اصفهان و همراهی صمیمانه همکاران در کمیسیون های کشاورزی سراسر کشور دانست و افزود: این اقدام در راستای هم افزایی کمیسیون های کشاورزی سراسر کشورصورت گرفت.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی از دیگر حوزه های اقتصادی در زمان شیوع کرونا دچار آسیب کمتری می شود، تصریح کرد: کشاورزی سالیان مدیدی است که با بحران های زیادی مواجه بوده و این امر به دلیل تعلق بیشترین سهم اقتصاد استان به بخش های صنعت و خدمات حادث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه