English

جلسه‌ی شورای قضایی و معاونین دستگاه قضایی استان قم برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه‌ی شورای قضایی و معاونین که در دادگستری کل استان برگزار گردید از زحمات و عملکرد کلیه همکاران دستگاه قضایی استان در خصوص مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی نمود.

جلسه‌ی شورای قضایی و معاونین دستگاه قضایی استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: در جلسه‌ی ویدئو کنفرانسی که با ریاست معظم قوه قضائیه برگزار شد موضوعاتی مطرح شد. ایشان نسبت به همکاری دستگاه قضایی با ستاد مبارزه با کرونا که به لطف خدا دستگاه قضایی استان همکاری های خوبی در این خصوص انجام داده، دادرسی الکترونیکی، رسیدگی به پرونده های معوق و ساماندهی وکلا و کارشناسان تاکید کردند.

رئیس کل دادگستری استان قم در خصوص مبارزه با قاچاق کالای خارجی گفت: باید از ظرفیت دستگاه قضایی مخصوصا بازرسی، دادگاه انقلاب و سایر سازمان ها در جهت مبارزه با قاچاق کالای خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه نیز می باشد استفاده شود.

وی در بحث موارد بهداشتی زندان های استان در این ایام اظهار کرد:موضوع زندان ها(رعایت مسائل بهداشتی، مرخص ها، آزادیها و...) یکی از موضوعات مهم و جدی این ایام بوده که از طرف عوامل موثر در زندان به نحو احسن صورت گرفته. بنده از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری درخصوص به کار قضایی بعضی از قضات ستادی در شعبات گفت: در دادگستری قم تصمیم بر این شد تا جهت تقویت شعب تجدید نظر، بدوی، دادسرا و حتی شورای حل اختلاف بعضی از قضات با سواد و سابقه بالای قضایی که در کارهای ستادی مشغول خدمت بودند را در شعب به کار قضایی بپردازند.

در ابتدای جلسه تمامی اعضای شورای قضایی و معاونین دستگاه قضایی استان قم گزارشی از عملکرد واحد تحت مدیریت خود را ارائه و نظرات و پیشنهاداتی را مطرح نمودند.

رئیس کل دادگستری استان قم در پایان از تمامی نظرات و پیشنهادات مسئولین دستگاه قضایی استقبال کرده و قول دادند که تمام نظرات و پیشنهادات عزیزان حتما بررسی، پیگیری و اجرایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه