English

سرهنگ اسدی:

بیش از ۱۰۰ هزار خودرو توسط ارتش ضدعفونی شد

ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان قم با اشاره به ضدعفونی کردن بیش از ۱۰۰ هزار خودرو گفت: در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی مصرف و سطح استان چندین بار ضدعفونی شد.

بیش از 100 هزار خودرو توسط ارتش ضدعفونی شد

به گزارش خبرگزاری موج سرهنگ شمسعلی اسدی درگفت‌وگویی، با اشاره به فعالیت ارتش از اسفند سال قبل تاکنون در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این استان گفت: در این مدت حدود ۴۰۰ هزار تن تب‌سنجی و غربالگری و از این تعداد نزدیک به ۳۰۰ تن به مرکزهای درمانی و بهداشتی معرفی شدند.

وی با اشاره به این‌که ارتش درخدمت تیم مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان قم است، گفت: به منظور غربالگری؛ تیمی در عوارضی مستقر شده است و نیز در سطح شهر قم بیش از ۳۰ آمبولانس در نقاط گوناگون به منظور پایش مردم مستقر شده‌اند. 

وی افزود: همچنین بیمارستان سیار (صحرایی) شهید دکتر هجرتی گردان ۵۹۲ اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ارائه خدمات به بیماران در مجموعه فرهنگی - ورزشی خانه مهندس در منطقه پردیسان شهر قم مستقر شده‌است.

اسدی در بخش دیگر سخنان خود، با گرامیداشت روز ارتش و یاد و خاطره شهیدان گفت: روز گذشته در راستای تدابیر اندیشیده شده، آیین رژه خدمت ارتش همزمان با سراسر کشور با عنوان «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در قم نیز با استفاده از تمام عواملی که از اسفند سال گذشته تاکنون به منظور مبارزه با ویروس کرونا مستقر شده‌اند، ترتیب یافت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: اجرای این رژه نمایش قدرتی بود به منظور تحقق ۲ هدفی که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به نیروهای مسلح واگذار کرده بودند؛ است که یکی مبارزه با گسترش ویروس کرونا با هدف تهاجمی می‌باشد.

وی افزود: مساله دوم تبدیل تهدید به فرصت است که اگر درآینده تهدید بیولوژیکی از سوی دشمن زبون باشد، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه رزمایشی را انجام داده و آمادگی لازم را کسب کرده، هرچند که در گذشته نیز این کار انجام شده‌است.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی