English

حمید رضا جانباز؛

تلاش آبفا هرمزگان در شرایط سخت آب قابل تقدیر است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: علی رغم اینکه مشکلات زیادی در بخش آب هرمزگان وجود دارد اما تلاش های مجموعه آبفا استان در این شرایط سخت قابل تقدیر است.

تلاش آبفا هرمزگان در شرایط سخت آب قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید رضا جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور در نشستی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیر عامل و معاونان آبفا هرمزگان روند یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی هرمزگان و اقدامات آبفا استان را در مبارزه با ویروس کرونا بررسی کردند.

وی با بیان اینکه هرمزگان در بخش هایی از ارائه خدمات پیشرو است، افزود: آبفا هرمزگان در بحث حذف قبوض کاغذی و همچنین پرداخت های غیر حضوری می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها تحت تاثیر آن قرار گرفته است که آبفا هرمزگان می بایست با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی های لازم را انجام دهد تا نحوه تعامل با مشترکان در قالب یک پروتکل جدید انجام شود.

جانباز گفت: اقدامات آبفا هرمزگان در نحوه تعامل در این شرایط به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات جامع آن ها می تواند از حضور فیزیکی مامور برای قرائت کنتور بی نیاز کند.

وی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و مثبت ارزیابی کردن اقدامات هرمزگان در این زمینه افزود: قطعا با توجه به عملکرد ارائه شده، اتفاقات خوبی در یکپارچه سازی آب شهری و روستایی هرمزگان شکل خواهد گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور ابراز امیدواری کرد، هرمزگان جزو اولین استان هایی باشد که در این بخش تعیین تکلیف نهایی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه