English

سرپرست گروه سرود یاقوت خمینی شهر:

زیر ساخت های گروه های فرهنگی خوب است اما پویایی ندارد

سرپرست گروه سرود یاقوت خمینی شهرگفت: زیر ساخت های برنامه های فرهنگی گروه سرود یاقوت و دیگر گرو ها به صورت دقیقی برنامه ریزی شده اما گروه های فرهنگی شهرستان پویایی لازم را ندارد.

زیر ساخت های گروه های فرهنگی خوب است اما پویایی ندارد

مهدی کیانی خواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، تاکید کرد: جوانان و نوجوانان خمینی شهر دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی بسیاری هستند و زیر ساخت های برنامه های فرهنگی گروه سرود یاقوت و دیگر گرو ها به صورت دقیقی برنامه ریزی شده اما گروه های فرهنگی شهرستان پویایی لازم را ندارد و مسئولان  می توانند التفات بیشتری به برنامه گروه های فر هنگی شهرستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه گروه سرود یاقوت می تواند محوریت فعالیت گروه سرود شهرستان را به عهده بگیرد افزود برنامه هایی نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی برای علاقه مندان آماده کرده ایم که در موقع خود به اجرا خواهیم گذاشت.

کیانی به برنامه شام نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: با تلاش  فراوان و همیاری بچه های گروه توانستیم سرود زیبایی را به صورت خیابانی برای اهالی شهرستان آماده کنیم که با مخالفت مسئولان شهرستان از اجرای آن باز ماندیم و این گونه اقدامات انگیزه های افراد را در اجرای برنامه های بعدی تضعیف می کند.

سرپرست گروه سرود یاقوت خمینی شهر در پایان با بیان این مطلب که دستگاه ها و ارگان های شهرستان می توانند پشتوانه خوبی برای حمایت از این گروه فرهنگی باشند، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به قله موفقیت در پیمودن یک راه نیاز به همدلی و همیاری مسئولان شهرستان خصوصا ارگان های مربوطه است.

کیانی از تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تشکر کرد و گفت: اقداماتی برای برگزاری سرود در برنامه پاتوق انجام شد که با شیوع ویروس کرونا به سر انجام نرسید و این فعالیت ها به زمانی دیگر موکول شد.

به گزارش موج؛ سرپرست گروه سرود یاقوت خمینی شهر  با توجه به کسب دو رتبه برتر استانی در دوسال متوالی سال های 1397و 98 ببن135گروه سرود از شهرستان های استان به رتبه  برتر دست یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه