English

عباس صوفی مطرح کرد:

دریافت کرایه بیش از حد معمول/ از سرگیری سیستم حمل و نقل بدون محدودیت

شهردار همدان با اشاره به شیوع کرونا ویروس و اعمال محدودیت های مطرح در این زمینه و بازگشایی صنف های کم خطر، از دریافت کرایه بیش از حد معمول توسط برخی رانندگان و از سرگیری فعالیت سیستم حمل و نقل بدون محدودیت سخن گفت.

دریافت کرایه بیش از حد معمول/ از سرگیری سیستم حمل و نقل بدون محدودیت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عباس صوفی، شهردار همدان در جلسه اعضای ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اعمال محدودیت های ناشی از این امر، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت هایی برای جابجایی مسافران توسط ناوگان عمومی برخی از خودرهای شخصی اقدام به دریافت کرایه بیش از حد معمول و سوار کردن مسافر بر خلاف تعداد پیش بینی شده کردند.

وی از مسوولان ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونای همدان خواست با توجه به بازگشایی صنوف کم خطر، سیستم حمل و نقل نیز بدون محدودیت فعالیت خود را از سر گیرد البته پروتکل های پیش بینی شده توسط علوم پزشکی را به منظور حفظ سلامتی خود و مسافران رعایت کنند.

صوفی افزود: افراد بی‌خانمان، کارتن خواب و معتادان این شهر به منظور پیشگیری و مراقبت از شیوع کرونا هر شب جمع‌آوری و نگهداری می‌شوند.

عباس صوفی  اظهار داشت: این افراد هنگام ورود به مکان پیش بینی شده برای نگهداری ابتدا از سوی کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی درباره ابتلا به کرونا کنترل می شوند که تاکنون مورد مثبتی ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان اداره بهزیستی نیز مصرف متادون توسط این افراد را بررسی می کنند و در نهایت یک وعده شام و صبحانه در این محل به آنها داده می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان نیز در این جلسه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طبق قانون می توان مدت زمان حضور معتادان متجاهر بهبود یافته فاقد خانواده را در مرکز ماده ۱۶ تمدید کرد.

حسن خانجانی افزود: خانواده برخی از معتادان متجاهر بعد از گذران درمان و بهبودی کامل دنبال بازگرداندن وی به آغوش خانواده هستند که نمی توان از این کار جلوگیری کرد.

حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی همدان نیز در این زمینه پیشنهاد داد: معتادان بهبود یافته که خانوده آنها درصدد بازگشت وی به منزل هستند با تایید تیم درمانی در زمینه مبتلا نبوده به کرونا ترخیص شوند.

شهردار همدان در جلسه اعضای ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به شیوع کرونا ویروس و اعمال محدودیت های مطرح در این زمینه و بازگشایی صنف های کم خطر، از دریافت کرایه بیش از حد معمول توسط برخی رانندگان و  از سرگیری فععالیت  سیستم حمل و نقل بدون محدودیت سخن گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه