English

مدیرکل آموزش و پرورش یزد؛

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت برای ضدعفونی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت برای ضدعفونی مدارس استان پرداخت شده که به این واسطه در بیش از ۱۵۰۰ مدرسه عملیات ضدعفونی انجام شده است.

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت برای ضدعفونی مدارس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که تمام مدارس استان ضدعفونی و گندزدایی شدند گفت: تاکنون ۷۰ درصد دانش‌آموزان استان یزد از آموزش‌های مجازی بهرمند شدند.

وی در اولین جلسه سال جاری شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل عضو این شورا برگزار شد، با اشاره به تعطیلی مدارس استان از پنجم اسفندماه سال ۹۸ اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مانع رسالت آموزش و پرورش نشده و فرآیند آموزشی در یزد از هشتم اسفند به صورت مجازی در تمام شهرستان‌های استان اجرا شده است.

وی با بیان این‌که تا پایان اسفندماه سال گذشته ۸۰ درصد مباحث درسی در تمام مقاطع تدریس شده بود، افزود: آموزش مابقی دروس به صورت مجازی در دستور کار کادر آموزشی مدارس قرار گرفته و انتظار است تاکنون ۹۰ درصد مطالب آموزشی به صورت مجازی به دانش آموزان منتقل شده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون ۷۰ درصد دانش‌آموزان استان از آموزش‌های مجازی بهرمند شدند، گفت: کادر آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در استان یزد از ابتدای همه گیر شدن ویروس کرونا جهاد فرهنگی خود را برای آموزش مجازی در استان آغاز کردند و تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهند داد.

دانافر اپلیکیشن شاد را از جمله اقدامات موثر وزارت آموزش و پرورش در راستای پویایی و تحرک دانش آموزان در زمان تعطیل دانست و بیان کرد: فرآیند آموزش مجازی دانش آموزان با محوریت نرم افزار «شاد» در آموزش و پرورش یزد ادامه خواهد داشت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تاکنون بیش از ۴۰ هزار ماسک توسط کانون های تربیتی و سازمان دانش آموزی استان یزد تولید شده است، تصریح کرد: یزد جزو پنج استان برتر کشور در امر جذب مشارکت خیرین برای تولید ماسک است.

مدیرکل آموزش و پرور استان یزد در پایان با بیان این‌که تمام مدارس استان ضدعفونی شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۴ میلیارد ریال از سوی وزارت بهداشت برای ضدعفونی مدارس استان پرداخت شده که به این واسطه در بیش از ۱۵۰۰ مدرسه عملیات ضدعفونی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه