English

۲۰ هزار بسته غذایی میان خانوارهای نیازمند توزیع شد

خیران کردستان با همکاری استانداری امروز یکشنبه توزیع 20 هزار بسته معیشتی شامل برخی اقلام و مواد غذایی اساسی را بین خانواده‌های کم بضاعت آغاز کردند.

20 هزار بسته غذایی میان خانوارهای نیازمند توزیع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه توزیع این مواد غذایی در سنندج اظهار داشت: برای تهیه این میزان بسته مواد غذایی و کمک معیشتی 90 میلیارد ریال اعتبار تامین شده که بخشی از آن توسط خیران و بخشی نیز توسط بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: این کمک‌ها در قالب 2 بخش بین نیازمندان توزیع می‌شود که در بخش اول شامل 20 هزار بسته غذایی است که هر کدام از این بسته غذایی متشکل از اقلام اساسی برنج، مرغ و روغن بهره مند است که در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.

وی افزود: 20 هزار کارت هدیه 200 هزار تومانی نیز که توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین شده، بزودی میان 20 هزار خانوار دیگر توزیع می‌شود تا مجموع این کمک‌ها به 40 هزار بسته کالاهای اساسی و کمک معیشتی برسد.

استاندار کردستان یادآور شد: این کمک‌ها به خانوارهایی تعلق می گیرد که تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه