English

استاندار کردستان عنوان کرد؛

جهاد کشاورزی شیوه های نوین کشاورزی را دراستای بالا بردن درآمد مردم ترویج نماید

استاندار کردستان با اشاره به پتانسیل کشاورزی استان گفت: جهاد کشاورزی در راستای بالا بردن درآمد مردم، اقدام به ترویج شیوه های نوین کشاورزی کند.

جهاد کشاورزی شیوه های نوین کشاورزی را دراستای بالا بردن درآمد مردم ترویج نماید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان که در استانداری برگزار شد،  با بیان اینکه رسالت سنگینی در بخش کشاورزی به عهده ماست، اظهار داشت: بخش کشاورزی همواره باید توام با تحو و ایده‌های نو باشد و روند رو به رشد این حوزه نباید متوقف شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان ما با علیرغم وجود مشکلات و زمین‌های دیم توانستند رتبه دوم کشور در تولید گندم را حفظ کنند و ما می توانیم با تلاش بیشتر شرایط را بهبود ببخشیم، افزود: اکنون سالانه 100 هزار تُن تولید گوشت سفید در استان داریم و مصرف استان 45 هزار تُن است که نشان دهنده برنامه ریزی و درایت در این حوزه است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امسال‌ باید متفاوت از سال قبل باشد و از همه مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی می‌خواهم کماکان با روحیه جهادی در تولید پیشقدم و پیشرو باشند، ابراز امیدواری کرد: طرح‌های پیشران کشاورزی شامل افزایش تولید گوشت قرمز، توسعه باغات و تبدیل اراضی دیم به آبی به سرعت محقق شود.

مرادنیا تاکید کرد: مدیران جهاد کشاورزی استان همواره شیوه‌های نوین کشاورزی برای افزایش تولید و درآمد مردم را ترویج کنند و ما نیز از هر تلاشی در جهت رونق بخش کشاورزی دریغ نخواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات خالد جعفری تقدیر و محمد فرید سپری در سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان معرفی شد.

طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر کشور و استاندار کردستان خالد جعفری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه