English

علی صالحی خبر داد؛

آزادی ۲۰۲ زندانی دیه و جرائم غیر عمد از زندان های هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: ۲۰۲ زندانی دیه و جرائم غیر عمد ، سال گذشته از زندان‌های استان آزاد شدند.

آزادی ۲۰۲ زندانی دیه و جرائم غیر عمد از زندان های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی؛ سال گذشته ۲۰۲ زندانی دیه و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  بدهی این افراد را بیش از ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با تلاش مددکاران و ستاد دیه، بخشی از این مبلغ از شکات تخفیف گرفته شد.

وی بیان داشت: مشارکت های مردمی و کمک های خیرین نیک اندیش و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخش دیگری از اقدامات ستاد دیه برای آزادی زندانیان بوده است.

 رئیس کل دادگستری استان  هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون نیز ۶۶ زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در زندان های استان به سر می برند که نیازمند یاری خیران و نیکوکارانند.

این مقام قضایی افزود:  آزادی زندانیانی که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیر عمد شدند امری خداپسندانه است و باید از تمامی ظرفیت های نهادهای حمایتی و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: حضور مددجویان در کانون گرم خانواده در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تأثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آنها را نیز تسریع می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه