English

در سال ۹۸؛

۱۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری هرمزگان صادر شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: برا ی حمایت از بخش خصوصی در سال 98، 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری هرمزگان صادر شده است.

161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت های گردشگری استان، سال گذشته 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد موافقت اصولی صادره، 66 مجتمع گردشگری، 35 سفره خانه سنتی، 18 اقامتگاه بومگردی، 13 مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، 12 مورد تفریحی سرگرمی گردشگری، 9 هتل، 2 هتل آپارتمان، 2 مرکز آب درمانی، 2 تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمانپذیر و یک مورد واحدهای پذیرایی و انواع غذاخوری های منفرد بین راهی بوده است.

برومند با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از 4652 نفر شغل ایجاد می‌شود افزود: تلاش خواهیم کرد با کمک بخش خصوصی هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی این طرح‌ها در سطح استان آغاز شود.

  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تاکید کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای بهره‌ برداری از این طرح‌های گردشگری 40741 میلیارد ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه