English

سرهنگ حسین الهی:

دستگیری باند ۶ نفره سارقان با کشف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه

فرمانده انتظامی قشم از دستگیری باند 6 نفره سارقان و کشف 35 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

دستگیری باند 6 نفره سارقان با کشف 35 دستگاه موتورسیکلت مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج: سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی قشم در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان و کلانتری 13 درگهان با جمع آوری مستندات و روش های وقوع سرقت در ساعات مختلف شبانه روز، به سرنخ هایی از تشابه این سرقت ها دست یافته و تحقیقات دامنه دار خود را با ظرافت بیشتری دنبال کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه مراحل تحقیقات و شناسایی سارقان به صورت مداوم و مستمر در دستور کار پلیس قشم قرار داشت، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تلاش کارکنان انتظامی درگهان و کاراگاهان پلیس آگاهی قشم ثمر بخش بوده و مأموران توانستند در اقدامی ضربتی دو نفر از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند. 

سرهنگ حسین الهی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشوده و به 35 فقره سرقت معترف شدند، تصریح کرد: حجم بالای مکشوفات بیانگر ابعاد وسیع اقدام سارقان بوده که در این راستا پس از بررسی و تحقیقات گسترده پلیس تعداد 4 نفر مالخر مربوط به این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قشم اذعان داشت: اعضای این باند با استفاده از غفلت راکبان موتورسیکلت و راکبان آنها، نسبت به سرقت اقدام می کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه تمام مالکان موتورسیکلت های مسروقه شناسایی و مقدمات تحویل این وسایل نقلیه به مال باختگان در حال انجام است، بیان داشت: تعداد 35 دستگاه انواع موتورسیکلت به ارزش 10 میلیارد ریال از اعضای این باند شش نفره در مخفی  گاهشان کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه