English

رئیس سازمان صمت کرمانشاه:

روزانه ۵۰ هزار ماسک در کرمانشاه تولید می‌شود

محسن دارابی در نشست تنظیم بازار کرمانشاه گفت: حدود ۹۰۰ واحد تولیدی در کرمانشاه با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کاری خود را شروع خواهند کرد.

روزانه ۵۰ هزار ماسک در کرمانشاه تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی مقابله با کرونا در واحدهای صنعتی کرمانشاه، گفت: اکنون حدود ۹۰۰ واحد تولیدی در کرمانشاه با تعداد متغیر کارگر وجود دارد که باید از طریق ایجاد یک پروتکل جامع بر مبنای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با همکاری اداره بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، بتوانیم سلامت کارگران را تا حدودی تأمین کنیم.

محسن دارابی افزود: باید در خصوص برنامه‌ریزی در زمان ورود و خروج کارگران به محل کار، نحوه استفاده از سرویس‌های رفت‌وآمد، چینش افراد در خطوط تولید بتوانیم بهترین طرح را پیشنهاد و اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: ما توانستیم تقاضای استان را ازلحاظ تولید و تأمین ضدعفونی‌کننده دست برطرف و همچنین ۵۰۰ هزار ماسک را در داروخانه‌های شبانه‌روزی توزیع کنیم که کم‌تر استانی موفق به این امر شده است.

رئیس سازمان صمت کرمانشاه با تأکید بر تلاش در جهت تأمین اقلام موردنیاز مقابله با کرونا در استان، افزود: تمام تلاشمان را به کاربردیم و از تولید روزی هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، به تولید ۵۰ هزار عدد ماسک رسیده‌ایم و امید داریم که در سال جهش تولید، ظرفیت را از این بیشتر هم افزایش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه