English

نماینده وزیر بهداشت در ستاد کرونا مازندران:

مازندران از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

نماینده وزیر بهداشت در ستاد کرونا استان مازندران گفت : در 24 ساعت گذشته 93 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های مازندران بستری شدند و در حال حاضر مازندران از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد.

مازندران از وضعیت قرمز  کرونایی خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد مهدی ناصحی اظهار داشت : در 24 ساعت گذشته 179 بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مازندران  مرخص شدند تا روند درمانی را در منزل ادامه دهند و هزار و 393 تخت خالی نیز در بیمارستان های استان موجود است.

وی ادامه داد: مردم مازندران برای مراجعه به سامانه خود ارزیابی به نشانی salamat.gov.ir به منظور تسریع در کنترل بیماری و بررسی وضع سلامت جسمانی خود و نیز همکاری برای قطع زنجیره انتقال ویروس با رعایت وضع قرنطینه و رعایت اصول فاصله گذاری تلاش کنند.

ناصحی بیان داشت :افراد با بروز هر یک از علائم بالینی از قبیل از دست دادن حس بویایی و چشایی ، درد عضلانی ، گلودرد و سرفه ، تب و تنگی نفس به پزشک خانواده مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مهمترین نکته در کنترل و درمان بیماری کرونا این است که همه در خانه بمانیم و افراد بیمار  هر چه سریعتر قرنطینه شوند و کار درمان را زیر نظر پزشک و مراکز درمانی آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه