English

فرماندار پلدختر در گفت‌وگو با موج:

مناطق گردشگری و تالاب های پلدختر تحت کنترل است/ مردم همکاری کرده‌اند

فرماندار پلدختر به خبرنگار موج، گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و اقدامات تامینی صورت گرفته، مناطق گردشگری این شهرستان در سیزده فروردین 99، خالی از گردشگر است.

مناطق گردشگری و تالاب های پلدختر تحت کنترل است/ مردم همکاری کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حسن رضائیان فرماندار پلدختر گفت: مناطق گردشگری و تالاب های پلدختر در سیزده فروردین 99 تحت کنترل است و همکاری مردم مثال زدنی است.

وی، تصریح کرد: اقدامات تامینی لازم جهت انسداد مسیر دسترسی به مناطق گردشگری، مناطق حفاظت شده و تالاب های پلدختر صورت گرفته و در این خصوص با مشکلی مواجه نیستیم.

فرماندار پلدختر، افزود: عوامل نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی در سطح شهرستان حضور مستمر و فعال دارند که این امر در کنترل اوضاع نقش بسزایی داشته است.

در همین رابطه، سرهنگ همایون بخشی فرمانده انتظامی پلدختر نیز، به موج، گفت: در حال حاضر در معیت فرماندار محترم در منطقه گردشگری واشیان هستیم و شرایط مطلوب است.

سرهنگ بخشی، ادامه داد: خوشبختانه عموم مردم پلدختر نیز در پیشگیری از شیوع کرونا در لرستان به ویژه این شهرستان همکاری کرده اند و در 13 فروردین «سیزده بدر» مشکل خاصی گزارش نشده است.

*با ناقضان مصوبه ستاد مقابله با کرونا در لرستان برخورد قاطع می‌شود

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: از عموم مردم خواهشمندیم تا در خانه بمانند و از حضور در تفرجگاه‌ها پرهیز کنند، علی ایحال همکاری مردم چشمگیر بوده اما، چنانچه احدی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در لرستان سرپیچی کند، علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، خودرو تحت مالکیت متخلف به پارکینگ منتقل و تا یکماه توقیف خواهد شد.

گفتنی است بر اساس گزارش خبرنگاران خبرگزاری موج در سطح استان لرستان، خوشبختانه در تمامی شهرستان‌ها، شرایط عبور و مرور تحت کنترل است و با خاطیان برخورد قاطع شده و می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه