English

همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

خودروهای متخلف در ورودی های استان کردستان اعمال قانون شدند

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان کردستان گفت: در طی این مدت 26 خودرو که دچار تخلف شده بودند اعمال قانون شدند.

خودروهای متخلف در ورودی های استان کردستان اعمال قانون شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ عباس مسعودی ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج با اشاره به اینکه هم اکنون 2 روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌گذرد، اظهار داشت: در 2 روز (هشتم و نهم فروردین 1399) 26 دستگاه خودرو که به توصیه‌های عوامل ستاد ملی مبارزه با کرونا مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان توجه نداشتند، مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه همچنین یک دستگاه خودرو نیز بدلیل عدم توجه به هشدارهای پلیس توقیف و به پارکنیگ منتقل شد و تا پایان بحران ویروس کرونا در پارکنیگ خواهد بود،  یادآور شد: هم اکنون در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت سفر، تردد در 22 نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کنترل می‌شود.

سرهنگ مسعودی تاکید کرد: در این نقاط تردد خودروها از سوی ماموران انتظامی و پلیس راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خودروهایی که صاحبان آنها ساکن استان کردستان نباشند امکان ورود ندارند و همچنین کردستانی‌ها هم امکان خروج از شهرهای خود را نخواهند داشت.  

طرح فاصله گذاری اجتماعی شامل تشدید محدودیت هایی در جاده‌ها و شهرها است و در این طرح این طور دیده شده که تنها افراد ساکن در یک شهر اجازه ورود به یک شهر را دارند و حداکثر امکان عبور بقیه شهروندان از کنار گذر شهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی