English

رضا حیدری زاده در گفتگو با موج؛

محلات کم برخوردار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه محلات کم برخوردار نیازمند توجه بیشتر مسئولین است، گفت: جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم و مسئولان است.

محلات کم برخوردار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا حیدری زاده رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس، بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و شهر بندرعباس، جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری و همراهی دستگاهها و مردم است و ضروری است که شهروندان در این زمینه با مسئولین همکاری لازم داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر ضدعفونی کردن ماشین های حامل میوه گفت: ماشین های حامل میوه، بدون نظارت و کنترل بر ضدعفونی کردن آنها ، میوه به شهر بندرعباس وارد می کنند و همچنین ماشین هایی که میوه و تره بار از شهر بندرعباس خارج می کنند متاسفانه نظارتی بر پایش و ضد عفونی مداوم آنها صورت نمی گیرد که می طلبد مسئولان مربوطه به این قضیه ورود کنند.

حیدری زاده تصریح کرد : محلات کم برخوردار شهر بندرعباس نیازمند توجه جدی و بیشتر مسئولان است و همچنین شهرداری بندرعباس با همکاری دستگاه‌های مربوطه باید خور ها از معتادینی که گاهی در زیر پل های این خورها ساکن می شوند را به جهت توجه به قطع زنجیره انتقال ویروس در دستور کار قرار دهند.

وی گفت : در بودجه سال ۹۹ شهرداری بندرعباس مهمترین محور های کار شهرداری و شورای شهر مشخص شده است که با توجه به وضعیت جوی شهر بندرعباس شورای اسلامی شهر بندرعباس، امسال را سال فضای سبز شهری در نظر گرفته که نیازمند حمایت و پشتیبانی فرماندار در این زمینه می باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه گسترش و توسعه فضای سبز شهری باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان ساخت و خواستار توجه فرماندار محترم در پیگیری تخصیص اعتبار استانی و ملی جهت اجرای طرح فاضلاب شهری در محلات فرسوده  و حاشیه  با طرح بازگشایی معابر بهتر و بیشتر.جهت رفاه حال مردم شد.

توجه به معضل های ماشین های حامل میوه خارج از شبکه و مسافربرهای شخصی  غیر ساکن بندرعباس و همچنین دستفروشانی که هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود از دیگر درخواست های ایشان از فرماندار بندرعباس بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه