English

اقدامات برای مقابله با کرونا و امدادرسانی به سیل زدگان پیگیری شد

صبح امروز آیت الله رییسی در تماس‌ تلفنی با استاندار و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا قرار گرفت.

اقدامات برای مقابله با کرونا و امدادرسانی به سیل زدگان پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در تماس های تلفنی جداگانه ای با فریدون همتی استاندار و علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا و امدادرسانی به سیل زدگان در این استان‌ قرار گرفت.

آیت الله رییسی در جریان این تماس های تلفنی با تأکید بر اعمال محدودیتها، افزایش مداخلات حداکثری موثر و محدودیت در تردد که از ابتدا مورد اجماع کارشناسان و متخصصان بود گفت: باید محدودیت‌های موثر و مداخلات حداکثری مصوب ،اجرایی و عملیاتی شود.

وی با تأکید بر لزوم اعمال نظرات کارشناسان که تمرکز در اعمال محدودیت و مداخلات حداکثری دارند گفت: همه باید از نظرات کارشناسی حمایت و در راستانی اجرای مصوبات تلاش کنند.

رییس قوه قضاییه همچنین با اشاره به تجربه موفق برخی مدیران استانی که طبق نظرات کارشناسان ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا سخت گیری‌های بیشتری را در مناطق تحت مدیریت خود اجرا کرده بودند ادامه داد: در طول این مدت شاهد بوده ایم، در هر جایی که مدیران منطقه‌ای و استانی محدودیت و سختگیری‌های بیشتری را اعمال کردند، آن منطقه به لحاظ کنترل بیماری و کمتر شایع شدن آن، مؤثرتر عمل کرده و این دلیلی بر صحت نظر کارشناسان است.

همچنین در جریان این تماس های تلفنی ، آیت الله رییسی از اقداماتی که استاندار و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همزمان در حوزه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به سیل زدگان انجام داده اند، تشکر و بر ادامه روند خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

در ادامه فریدون همتی استاندار و علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه مقابله با بیماری کووید ۱۹ و  امدادرسانی به سیل زدگان اخیر مطالبی ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه