English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز وزش بادهای شمال غربی- غربی برروی خلیج فارس پیش بینی شده است، لذا توصیه می شود در این مدت تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز سه شنبه، پنجم فروردین ماه 99 ، پدیده غالب استان، وزش بادهای شمال غربی- غربی برروی خلیج فارس، بخش هایی از تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا تا ساعات پایانی امشب در این مناطق متلاطم خواهد بود، لذا توصیه می شود در این مدت تردد شناور‌ها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

طبق گزارشات کارشناس هواشناسی هرمزگان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، شرایط جوی و دریایی آرام و پایداری در سطح استان حاکم خواهد شد.

گفتنی است؛ اوایل هفته ی آینده با نفوذ و فعالیت موجی بارشی در کشور، علاوه بر وقوع بارش هایی در سطح استان، وزش بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی، سبب متلاطم شدن دریا نیزخواهد شد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که از نظر دمایی، صبح امروز شاهد کاهش محسوس دمای کمینه ( 2 تا 6 درجه سلسیوس) در نیمه شرقی استان بودیم که روزهای پایانی هفته به تدریج بر میزان دمای هوا افزوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه