English

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد؛

سامانه جامع اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در یزد در دسترس است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: سامانه جامع اطلاع‌رسانی بیماری کرونا به نشانی infocorona.ir/app برای گوشی های اندروید و www.infocorona.ir برای گوشی های آیفون در دسترس است.

سامانه جامع اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در یزد در دسترس است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: سامانه جامع اطلاع‌رسانی بیماری کرونا با همکاری این اداره‌کل، دانشگاه علوم پزشکی یزد و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد راه اندازی شد.

وی افزود: ‌این سامانه به نشانی infocorona.ir/app برای گوشی های اندروید و   www.infocorona.ir برای گوشی های آیفون در دسترس است.

وی ادامه داد: ‌اطلاعات در این نرم افزار شامل اطلاعیه های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و کمیته های زیرمجموعه، ‌اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی یزد، آزمایش سلامتی و مبتلا نشدن به بیماری کرونا، خدمات مشاوره تلفنی و معرفی مراکز درمانی و جامع سلامت استان است.

بیشتر بخوانید:

آزمایش تشخیص کرونا با چند کلیک

ربات تلگرامی نمایش پراکندگی مناطق پر خطر ویروس کرونا توسط خبرگزاری موج منتشر شد

خامسی خاطرنشان کرد: ‌مردم می توانند از طریق سامانه ، ‌اخبار مربوط به کرونا، آموزش های تصویری با موضوع پیشگیری، شماره حساب کمک های نقدی مورد تایید دانشگاه و اقلام مورد نیاز و سامانه توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی، آخرین آمار مبتلایان و افراد متوفی به تفکیک شهرستان های استان و دیگر استان‌ها و سایر موارد را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی