English

فراخوان و اعزام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی در کرمانشاه

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده‌به‌خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه سال 99 دریافت کرده بودند، برای اعزام در تاریخ ششم فروردین‌ماه فراخوان شدند.

فراخوان و اعزام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ علی نجفی گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقررشده کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده‌به‌خدمت در یکم اردیبهشت‌ماه سال 99 را دریافت کرده بودند، در تاریخ ششم فروردین‌ماه سال 99 فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به‌کارگیری شوند.

وی ادامه داد: لذا بدین‌وسیله ابلاغ می‌شود، تمامی این مشمولان می‌بایست رأس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه ششم فروردین‌ماه سال 1399 خود را به معاونت وظیفه عمومی استان واقع در خیابان امیرکبیر جنوبی معرفی کنند، تا سازمان‌دهی و اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی کرمانشاه افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به‌کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

سرهنگ نجفی افزود:: اطلاع‌رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان از طریق ارسال پیامک و احضار توسط مراکز وظیفه عمومی سطح کشور انجام می‌پذیرد و این عزیزان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480، سامانه پیامکی 110206010 و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح استان پیگیری کنند.

معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: سایر مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده‌به‌خدمت برای اعزام در ماه‌های دیگر سال 1399 دریافت کرده و یا پس از فارغ‌التحصیلی در شرایط معرفی به خدمت قرار دارند، در صورت تمایل برای مشارکت در امر کمک‌رسانی به هم‌وطنان، می‌توانند درخواست اعزام به خدمت خود را زودتر از موعد ارائه و در اعزام اول اردیبهشت‌ماه سال 1399 به خدمت اعزام شوند. این مشمولان نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز وظیفه عمومی سراسر استان و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 درخواست اعزام و تعجیل در تاریخ اعزام خود را ثبت و پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه